Když hledají zákazníci nějakou konkrétní nabídku, hledají vlastně nějakou tu firmu, která by jim v tom mohla vyhovět. A tudíž vlastně hledají její adresu, místo, kde tato sídlí. A když ji najdou a je její nabídka uspokojivá, uzavře se tu obchod a zákazník získá to, co potřebuje, zatímco firma si tím na oplátku vydělá.
A co to logicky znamená? Přece fakt, že musí mít firmy svá sídla, kde by byly k nalezení. A taková sídla tu nejsou jenom pro zákazníky, ale třeba i pro obchodní partnery nebo různé úřady. Bez sídla se tudíž nemůže žádná firma obejít.
Ovšem ono nestačí mít jen tak nějaké sídlo. Samozřejmě, že k založení firmy by se hodila lecjaká adresa, klidně i hodně pochybná, ale takové sídlo nevzbuzující zrovna důvěru by pak představovalo problém. Lidé by podniku s nevalně vypadajícím sídlem moc nedůvěřovali, dávali by přednost lépe vypadající konkurenci, a ekonomika leckteré firmy by tak byla v ohrožení.
A tak podnikatelé usilují o to, aby byla sídla jejich firem co nejreprezentativnější. Aby se lidé na takové sídlo jenom podívali nebo zaslechli jeho adresu a hned věděli, že tomuto podniku lze bez problémů důvěřovat. A protože si jen tak někdo nemůže dovolit koupit objekt, který je dostatečně atraktivní, protože by to byl nezvladatelný výdaj, pořizují si mnozí aspoň virtuální sídlo pro OSVČ Praha Companiesandoffices.cz. A dělají to proto, že je to vlastně docela atraktivní alternativa k vlastnění dokonalé nemovitosti.
Když má podnikatel u někoho zařízené virtuální firemní sídlo, má vlastně jenom adresu v cizím objektu spojenou obvykle s omezeným množstvím služeb. Dotyčný tu tedy nepodniká, protože to tu není možné, ale má takové dobře vypadající firemní sídlo jako místo pro kontakt s veřejností, korespondenci či papírování. Za což nemusí platit moc, aby ho to přesto dobře reprezentovalo. Na čemž také závisí podnikatelské úspěchy.